Повернення і обмін


Як повернути товар, якщо він був доставлений Новою поштою / кур'єром?

Вам потрібно відправити товар на повернення службою доставки Нова Пошта

Що потрібно для відправки товару на повернення:

• Товар, який Ви хочете повернути;

• Упаковка товару, всі ярлики і бирки;

• Заява на повернення (Інструкцію щодо заповнення заяви можна побачити тут);

• Копія або оригінал товарного чека;

Зверніть увагу!

Повернення товару можливе лише за умови збереження його споживчих властивостей і товарного вигляду

(Відсутність слідів експлуатації і шкарпетки, наявність оригінальної і неушкодженою упаковки і ярликів).

Товар який був в експлуатації поверненню не підлягає! Повернення необхідно оформити як звичайну

посилку і надіслати на адресу. Повернення, відправлені за іншими адресами, не можуть бути оброблені.

Відправлення посилки здійснюється за рахунок покупця. Товар не повинен відправлятися післяплатою.

Взуттєва упаковка не повинна бути запакована скотчем. Відповідально за товар до його доставки лежить на покупцеві.

Адреса для відправки:

м Бровари; Відділення Нової пошти №1; 

Протягом якого терміну я можу повернути товар?

Ви можете повернути товар належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Ви можете повернути товар неналежної якості протягом 30 днів, не рахуючи дня покупки.

Коли буде зроблений повернення грошових коштів?

Повернення грошових коштів за товар здійснюється протягом 5 днів після фізичного отримання Вашої посилки на відділенні Нової пошти.

Перед відправкою товару, що повертається просимо перевірити наявність усіх документів, щоб уникнути затримки з розглядом Вашої вимоги на повернення грошових коштів.

Чи можу я обміняти товар замість його повернення?

Так, Ви можете зробити обмін. Для цього оберіть відповідний товар для обміну і зв'яжіться з нами

Покрокова інструкція:

• 1 Повідомте менеджеру: номер не підійшов замовлення, а так само артикул і розмір обраного товару для обміну

• 2 Напишіть на чеку "ОБМІН", покладіть чек в коробку з не підійшли замовленням і відправте посилку за адресою нижче

• 3 Чекайте доставку відповідного товару протягом 2-4 днів з моменту відправлення повідомлення не підійшов замовлення до нас

Увага! Посилка відправляється без післяплати. Всі витрати на пересилку бере на себе покупець.

Адреса для відправки:

м Бровари; Відділення Нової пошти №1; 

Який гарантійний термін передбачений для товарів?

Гарантійний термін 12 місяців з моменту продажу товару

Що таке товар належної якості?

Під товаром належної якості мається на увазі відповідний опису на сайті товар без виробничих дефектів, який Вам не підійшов

Повернення товару належної якості можливий тільки при повному збереженні його товарного вигляду (упаковка, ярлики) і споживчих властивостей. (Товар зі слідами використання поверненню не підлягає)

Що таке товар неналежної якості?

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який має виробничі дефекти або не відповідає опису, поданому на сайті. Виробничі дефекти можуть бути виявлені при отриманні, огляді і перевірці товару, без його введення в експлуатацію протягом 30 днів, не рахуючи дня покупки.

Залишилися питання?

Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару або наданому сервісу в індивідуальному порядку, просимо Вас надіслати письмове звернення в службу підтримки клієнтів по електронній пошті logistclubtech@gmail.com або зателефонувати за номером:

(073) 789-01-01;